2012. április 24., kedd

Ékszertárolás, ahogy én csinálom

Először is leszögezem, hogy ha tehetném, fiókban, kis fakkokban tartanám az ékszereim, mindent külön, valahogy így:

De mivel erre nincs lehetőségem, így oldottam meg a dolgot:
Először is egy kép az ékszertárolómról:

 Ilyen kis "fogasai" vannak, ezen tartom a gyűrűket, karkötőket:)
 A gyűrűim egy része
 És ilyen, amikor tele van a tároló:)

A következő két tárolót én készítettem, egy vastag kartonlapra(dobozból kivágott) harisnyát húztam, ennyi a  mutatvány:)
Sajnos sok fülbevaló hiányzik a képről, mert vagy Mr Fontosnál, vagy barátnőknél, vagy itt-ott elfekvőben van:)
Nyakláncok egy része. Szintén nem az összes.

Ti hogy tároljátok az ékszereiteket?

9 megjegyzés:

  1. úú nekem is olyan best friend-es gyűrűm van :))

    VálaszTörlés
  2. dejóóó :) én nemrég ebay-ről rendeltem egy gyűrűtartó boxot meg egy fülbevaló tartót. már csak a nyakláncoknak kellene valami meg az óráknak :/

    VálaszTörlés
  3. Szuper ötletek. Én vettem magamnak születésnapomra egy keleties elég nagy ládát.Olyan mintha antik lenne és abba kialakítottam külön kis részeket.Az én kincses ládám :)

    VálaszTörlés
  4. Én egy elég nagy ikeas dobozban tárolom őket.Egyforma méretű átlátszó zacskókban tartom a fülbevalókat, karkötőket,minden pár fülbevaló külön-külön, így csak végiglapozom "gyorsan" a készletemet :) és amelyiket fel akarom venni, azt kiveszem:) Nincs összeakadás, nem kell a a fülbevaló hátsó részét keresgetni,stb. "Sajnos" már fullon van a nagy doboz, de még mindig találok a kedvenc Six üzletemben must have darabokat. Úgy meg még könnyebb, hogy most is leértékelés van és hamarosan már csak 250.- lesz 1 pár, most még 550.-

    VálaszTörlés
  5. Én egy üveg tálkán amit mamámtól kaptam :$ kb. tized ennyi ékszeren van :D elég nekik bőven :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, kedves vagy <3 Most elültettél bennem valamit, ha lesz lelki erőm megvalósítani, akkor majd én is teszek róla képeket :)

    VálaszTörlés
  7. Hú, ez a harisnyás dolog nagyon jó a fülbevalóknak, ötletes! Én a nyakláncokat egy nagy valamin, hát fogalmam sincs mi a neve, valamiféle "dísz". Nagy, fémből készült napraforgók, arany bevonattal, lelógó levelekkel meg mindennel. Nagyon szép, és praktikus, mert rengeteg nyakláncot rá tudok akasztani, én pedig igazi gyűjtő vagyok. :D A fülbevalóimat egy rekeszes ékszertartóban tárolom, ugyanitt a gyűrűimet és a karkötőim egy részét. A többit egy szép dobozban, ami pedig már oda se fért be, azt csak simán kipakoltam a sminkes-mindenes asztalkámra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóóó, de jól nézhet ki, szívesen megnézném:)

      Törlés