2012. március 4., vasárnap

Gerovital Plant hidratáló krém

Képzeljétek, kaptam egy hidratáló krémet a Gerovital Plant nevű cégtől tesztelésre. Úgy gondolom, már elég ideje használom, hogy véleményt formálhassak róla.

Ő lenne a hidratáló krém.

Amit a krmről írnak:
"A selymes állagú Gerovital Plant nappali arckrém használatával bőrünk természetes védekezőképessége megerősödik, így ellen tud állni a szmognak, a dohányfüstnek és az UV sugárzásnak. Bármilyen is legyen a bőrtípusunk, a krémet bátran használhatjuk, hiszen nem tartalmaz tartósítószereket és allergéneket. Mindennapos alkalmazásával bőrünk visszaszerzi optimális hidratáltságát, kisimul és élettel telivé válik."

Tudni kell, hogy az én bőröm télen nagyon kiszárad, kipirosodik, dehidratált lesz. 
A krém állaga tényleg selymes, egy könnyű nappali krém. A dobozán az áll, hogy 20éves kor felettieknek ajánlják, én szeretem ha ez rávan írva egy krémre.ztFehér színű kellemes illatú, a tégely, amiben megkapshatjuk, teljesen műanyag, teteje és alja zöld, a többi része átlátszó.
Talán esztétikusabb lenne egy üvegtégely, de nekem a sok utazásommal ez praktikusabb.
A tégely 50ml-t tartalmaz.
A cég Facebook oldalán megtalálhatjuk az árát is, 1500 Ft-ba kerül, ami igazán baráti ár.
Ha ahhoz ragaszkodunk, hogy minden krémünk egy termékcsaládból kerüljön ki, akkor itt is találunk arctisztítót, szemránckrémet, testápolót, bőrhibákra való krémet, de hajápolási termékeik is kaphatóak.

Az én tapasztalataim szerint, a krémtől hidratáltabb lett az arcom, de nem zsírosította el, a téli szárazságra pont megfelel, nem tudom, hogy egy szárazabb arccal mit művel, de a kedvező ára miatt szerintem mindenképpen megérdemel egy próbát.

A Krémmánián is megtalálhatod, ha érdekelnek az összetevők, sajnos, nagyon sok piros van benne, gondolom tudja miről beszélek, aki szokta látogatni az oldalt.

Összességében, egy egész jó kis krémről beszélünk, olcsó és hatásos, azt pedig, hogy az összetevők mennyire befolyásolják, mindenkinek magának kell eldöntenie.

Nektek van ilyen krémetek? Vagy ebből a termékcsaládból bármi? Kérlek, írjátok meg nekem!
Puszi 

2 megjegyzés:

  1. Jéééé ez egy román (kolozsvári) termék - tök jó, földim :D
    Egyébként utánanéztem és tényleg a farmec nevezetű cég forgalmazza, ami a román szépségápolási piacon nr.1 - és ezt én is megerősíthetem!
    Igazából ezt a krémet soha nem próbáltam, de használtam már más farmeces kézkrémet, körömlakkot, szemceruzát és állítom, hogy az alacsony árral ellentétben jó pár külföldi termékkel felvehetnék a versenyt. :) - szóval megerősítem Ramóna véleményét, mi szerint érdemes kipróbálni.
    http://farmec.ro/
    S. Zsuzsa

    VálaszTörlés