2012. február 15., szerda

Vásároljunk okosan!

A minap olvastam erről Timi véleményét, bár az enyém kicsit máshogy szól (sajnos  sokszor elkap a leárazásokon a hév), de most ezt  szereteném megosztani veletek!
Az olcsó, és okos vásárlásnak több színtere is lehet.
1. Turkálók:
Nagyon sok jó turit lehet kifogni manapság, elsősorban a Háda turijait tudom Nektek ajánlani, nekem több cuccom is származik különböző boltjaikból, és nem bántam meg őket. Többféle turkálóval találkozhatunk, kilóssal, darabárassal. Az én kedvencem a kilós-vállfás, sajnos ezekből van talán a legkevesebb. De minderről már beszéltem nektek itt.
Több dolgot is megéri turkálóban venni, ruhákat, táskákat, anyagokat, és ha kellőképp ki tudjuk tisztítani, cipőket is!:)
Én ezeket a cipőket turiztam:)

2. Teszvesz és társai
ha megnyitjuk a teszvesz oldalán a nő ruházat kategóriát, még ezer és ezer különböző alkategóriából válogathatunk, és  bizony itt is, mint a turkálóknál könnyen kincset lelhetünk:)
Itt azonban érdemes beállítanunk a méretet kutakodás közben, különben úgy járhattok mint én: belezúgtam egy ruhába, ami sajnos nem a méretem:(
Itt is létezik használt ruha  kategória, szerintem itt is érdemes körülnézni:)
És mivel itt a farsangi időszak, érdemes a jelmezekhez is benézni.
Itt is csak azt tudom tanácsolni, járjatok  nyitott szemmel:)

3. Leárazások
Igen, gondolom mindannyiunk kedvencei:)
Mindenesetre akkor ehhez a  részhez csak annyit tudnék hozzáfűzni -ami a legcélszerűbb-, hogy a fent már linkelt tanácsokat kövessétek, amiket Timi jól megfogalmazott:)

Ti milyen költségkímélő vásárlási módokat alkalmaztok?

Ezt a bejegyzést neveztem a teszvesz blogger pályázatán.

Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul:
www.teszvesz.hu/bloggerverseny
Jelentkezz Te is!

6 megjegyzés:

  1. Aaaa, az a kék cipő *.*
    A Teszveszt én is ajánlom, rengeteg ruhát vettem már ott :)

    VálaszTörlés
  2. Én magam is leginkább turi párti vagyok, mert az onnan származó cuccok ritkábban jönnek velem szembe, valamint ezeknek a márkáknak a többsége sajnos nem található meg itthon. Nagy ruha felhalmozó vagyok, az ilyen féléknek kifejezetten előny a turikedvelő mivoltuk. Én is Háda párti vagyok, de a Humanaba is be szoktam lesni (Pesten ez is egy láncolat, legalábbis én két üzeltüket is ismerem, úgy tudom, több helyen van még:)).
    Régen szerettem Vaterán beszerezni ezt-azt, de pár éve oda is bevándoroltak a turis cuccok, meg azok, amiket leárazáskor fillérekért megvesznek, majd 5x-ös áron eladnak.
    És persze bizonyos dolgokat leárazva is megveszek, de idén már igyekszek egyre kevesebb dolgot beszerezni.
    Jah és egy vadi új módszer: idén két barátnőm (plussz az egyik nővére) is kiválogatta a nem hordott ruháit, hát vagy 3 kisebb szatyornyi csupa márkás új dolgom lett: rengeteg póló, 1-1 melltartó, vadi új bikini, szexi hálóing, otthoni játszós nyári ruha és még sorolhatnám. 1-2 évente kellene ilyen kiszanálásokat rendezni nagyobb körben is, mert mindenkinek van annyi mellőzött darabja, amit a hasonló méretű barátnők-ismerősök simán nap, mint nap hordanának. Lehet, h szervezni kellene végre egy iylet?!

    VálaszTörlés
  3. A turi a legjobb :) imádok pár jó dologra lelni :) és olyan kevés pénzért... :) Meg szeretem mikor egy boltban, pl. 50% leárazás van. Általában csak akciós dolgokat szoktam venni ruha/ cipő terén. Ha pedig kiegészítő, akkor ebay... itthon 1200 Ft.- egy nyaklánc, vagy gyűrű jó esetben, ebayen pedig 1 dollár :D és nincs postaköltség se.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ebay-en melyik országból rendelsz? nem szoktak elveszni a csomagjaid?

      Törlés
  4. Én is turi kedvelő vagyok szeretek kincseket kifogni! Én is inkább az akciókra hajtok kinézek egy ruhát/cipőt és ha nem szükséges nagyon megvárom amíg leakciózzák :)
    Szavazok minden nap!!!!

    VálaszTörlés
  5. dyna!
    ez olyan de olyan jó ötlet!
    ha pesti lennék,már szervezném is a csereberét:)
    Thündérke, te e-bayelsz?:O nekem ott a fizetéssel van gondom, egyszerűen nem látom át.:D
    Nina, köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés