2011. szeptember 12., hétfő

Szempillaspirál teszt





Az Arual szempillaspirálját és az essence, új I<3 Extreme spirálját teszteltem Nektek!
Amint láthatjátok az arual keféje sima, kis spirálisan csavart kefe, rövid fogakkal, az essence keféje azonban egy naaagy dundi kefe, először meg is ijedtem tőleJ

Ha szeretnétek látni, mire jutottam, kattintsatoka  továbbra!


Ilyen vagyok spirálozás nélkül (nézzétek el nekem a hülye fejem:D)


Ez egy rétegben az Essence

Ez epdig egy rétegben az Arual.

Amint láthatjátok az arual természetesebb pillákat csinál, az essence extrémebbeket.
Két réteg essence

két réteg Arual.

És ami mindkét spirálról elmondható:
-Tartósak, egész napos viselés után sem potyognak
- Gyönyörű fekete színűek
-Semmi problémám a csomagolásukkal
-Könnyen kezelhetően, bár az essencenél rá kell jönni, hogy a legkönnyebb
-Jó áron kaphatóak. Az Essence 799Ft, az Arual 1040Ft

Nálam mindkét spirál 5/5 pontot ért el, a különböző végeredmény ellenér eis. Aza rualt azoknak ajánlaná, aik a természetesebb pillákat kedvelik, az Essence-t pedig azoknak, akik -mint ahogy a neve is mutatja- az extrémebb pillákért vannak oda:)

Próbáltátok már valamelyik spirált? Bevált? Kipróbálnátok valamelyiket? Melyiket?





5 megjegyzés:

  1. Én az essence I <3 Extreme-t próbáltam, írtam is róla posztot, hihetetlen a különbség, amit csinál! Én nagyon szeretem a hatttalmas pillákat! :))

    VálaszTörlés
  2. az essence 2 réteggel olyan mintha műszempilla lenne...egyértelműen az a job...:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik mind2, de mivel nem alapjában nem valami extra a szempillám így inkább az essence mellett döntök. Gondolkodok, hogy megvegyem-e. *Chanel

    VálaszTörlés
  4. Engem az Arual nem győzött meg annyira, de az Essence nagyon tetszik. Két rétegben brutál jó pillákat csinál.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Én már várom, hogy elfogyjanak a mostani szempilla spiráljaim, hogy megvehessem az Essencet! :)

    VálaszTörlés