2011. augusztus 2., kedd

Milla hívott meg erre a játékra, amelyben a gyerekkorunk kedvenc ételeit és édességeit kell felsorolni. Majd a játékot továbbadni öt bloggerinának.
Sokat gondolkodtam rajta, hogy mit is írjak, ami nem pont ugyanaz, amit Milla írt, ezekre jutottam:
Kedvenc ételek:
szilvásgombóc

nudli

darástészta

tejbegríz, szigorúan kakaóval.

tejberizs

tipikus ovis kaja: gyümölcsmártás rizzsel, hússal

az igazi vajaskifli, nemtudom erre emlékeztek-e.:)

kakaóscsiga

És akkor a kedvenc édességeim:

nyalóka

télifagyi

gumi cumi

pillecukor

puding. Nekünk is volt iylen formánk, imádtam, amikor abban csináltuk:)

És a bloggerinák, akiknek továbbadnám:
+1: Zsannu

Remélem ti is megcsináljátok ezt a kis TAG-et, nagyon érdekelnének a ti válaszaitok is:)










7 megjegyzés:

  1. Jaaaj, a téli fagyi nálunk is ment, imádtam, de már nem tudnám megenni... :S :D

    VálaszTörlés
  2. fuj én sose szerettem a télifagyit:S rendes fagyííí nyaminyami:3

    VálaszTörlés
  3. gyümölcsmártás rizzsel-hússal szakadok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. szilvásgombóc, tejbegríz, puding jöhet azonnal <3

    VálaszTörlés
  5. télifagyi!! :D hogy annak milyen vacak íze volt, de mindenki túrta befelé azért:D:D természetesen mi is. tele volt vele a mikulás zacsi :D:D

    VálaszTörlés
  6. Mennyire hiányzik a rendes vajas kifli... nyami... egyébként úgy látszik, hasonlít az ízlésünk, én is nagyon édesszájú vagyok :).

    VálaszTörlés