2011. augusztus 19., péntek

Díjat kaptam...

NikótólSophietól, Citromhabtól, és Vikitől, köszönöm szépen nektek:)



Szabályok:
1. Köszönd meg annak a személynek a díjat, akitől kaptad és linkeld be az oldalát 
2. Tedd ki a díj logóját az oldaladra
3. Készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. Add tovább a díjat 10 bloggernek és ezt tudasd is velük

És a 10 kedvenc sminktermékem(nem sorrendben) :

AVON SuperShock szempillaspirál

Rimmel lasting finish rúzs Crush színben. kép INNEN!

Carmex

Essence zselés tus - fekete

Essence Forget it! korrektor

AVON calming effects alapozó - ivory színben

ARUAL rúzs - aranyozott rózsa

essence colour&shine - bling bling

Miss Rose pirosító

Essence SunClub szemhéjpúder - Long Island Breeze


Én ezt most nem adnám tovább senkinek, akinek adtam volna, azok már mind megkapták. 












4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Az essence tust én is imádom :)
    Most kezdtem blogolni ha gondolod nézz be hozzám :) sunflowermakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. tőlem is megkaptad hamarabb a díjat:(

    VálaszTörlés
  4. ó, ne haragudj Nikó, kijavítom a hibát:)

    VálaszTörlés