2011. július 6., szerda

Rimmel paletta

Hatalmas mázlinak tartom, hogy siekrült erre a palettára 600Ft-ért lecsapnom. Őszintén szólva rendesen meg sem néztem, amikor megvettem, nagyon hamar a kosaramban landolt. Úgy gondoltam ennyi pénzt biztosan megér. Nem vártam tőle sokat, és igazából nagyon pozitív a csalódás. Na, de nem áradozom többet, inkább beszéljenek helyettem a képek.
További képekért kattintsatok a továbbra!





ugye milyen szép a csomagolás?:)


mivel a videóban szerettem volna először kipróbálni a színeket, sajnos belemásztam.Tudom, előtte lefényképezhettem volna érintetlenül. Ne haragudjatok, csak annyira izgatott voltam:(

a szemhájpúderek és a pirosító

a pirosító és a szájfények


a szemhéjpúderek. A képek alap nélkül készültek, sajnos nem siekrült visszaadni az eredeti színt, ennél erőteljesebbek:)
a pirosító
a szájfények. ezeket nem hiszem, hogy fogom használni, nem vagyok oda a palettákban található szájfényekért, rúzsokért annyira.

Azt hiszem elég jó vásárt csináltam összességében ezzel a palettával, a színek nem hajlamosak szórodásra, a kezemről egyébként nehezen sikerült eltávolítani őket, szóval biztosan tartósak is. Majd csinálok velük valami szép sminket, és meglátjuk. 
Nektek van ilyen vagy hasonlóan szerencsés vételű palettátok? 
Ha ti is szeretnétek iylet, szerintem nézzetek körül a Rossmannokban az akciós termékek között!


7 megjegyzés:

  1. uhh, ezt jól kifogtad. :)) gratula hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jól kifogtad, a csomagolása meg nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Hol vetted ezt a gyönyörűséget? :)

    VálaszTörlés
  4. nekem is keeeell olyan gyönyörű a csomagolása is :)

    VálaszTörlés
  5. szép paletta.(: és a csomagolása is meseszép.

    VálaszTörlés
  6. rossmannban vettem. köszi lányok, nézzetek körül, hátha nálatok is kapni!:)

    VálaszTörlés