2011. július 6., szerda

Mai zsákmány

8 megjegyzés:

  1. essence blossoms etc kollekciójából vásároltam 2 körömlakkot és 2 szemhéjpúdert 99Ft-ra voltak leakciózva :)

    VálaszTörlés
  2. dejóóó, ezek amiket én vettem is 99-esek voltak, de sajnos a blossoms nálunk még nincs így:(

    VálaszTörlés
  3. meelyik Rossmannban vetted ezeket?:O

    VálaszTörlés
  4. áhh már én is látom melyik rossmann rejti az ilyen kincseket...mondjuk van egy kollégám aki Fehérvári, mondjuk pasi...lehet megkérem rá :) hozzon nekem ha talál :)

    VálaszTörlés
  5. nekem is megvan pont az a pink körömlakk, és az a paletta nagyon tetszik, tuti megvenném én is :D

    VálaszTörlés
  6. Annyit nevettem, ahogy izgatottan próbálgattad a szineekt. Olyan aranyos voltál :D .Amúgy tényleg szépek a szinek. És a szoknya annyira csudijóó. :D És képzeld ugyan ezt a szoknyát láttam a New York-erben csak 7000 Ft-ért. -.- :D

    VálaszTörlés
  7. Vattacukor, ha nála nem jársz sikerrel, én szívesen segítek ha tudok:)

    Tündérke, nagyon nagy mák, hogy siekrült megvennem, egyetlen darab volt.

    Petru, köszi:D mindig így izgulok egy egy új cuccnál:D akkor én jóvolt olcsóbban jutottama szoknyához:)

    VálaszTörlés