2011. június 13., hétfő

Napi outfit - kedvencem a pólómon

A következőkben a mai outfitemet fogom bemutatni. a Pólót saját kezűleg készítettem, imádom ha vannak olyan egyedi cuccaim, amik engem jellemeznek. Természetesen pont ezért nem esne jól valaki máson ugyanilyet látni. Remélem tetszik Nektek. Hamarosan elkészül egy hasonló Marilyn Monroe  és egy Audrey Hepburn póló is:)


Nadrág: F&F, szürke trikó:turi, fehér póló: saját készítésű
Ha látni akarod, hogy készült a pólóm, kattints a továbbra.


először megrajzoltam a sablon körvonalait

majd beszíneztem a sablont

rárajzoltam a körvonalakat a pólóra

és kiszíneztem. Mindehhez textilfilcet használtam,a  hátára a vágásokat még régebben csináltam, azt Itsblitzzz ihlette.

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!!Csinálsz erről videót???Én is szeretnék vmi hasonlót!!!: )

    VálaszTörlés
  2. ááááá, de ügyes vagy :) nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok.

    A bejegyzésben leírtak miatt nem szeretném minden kulisszatitkomat elmondani erről a pólóról, mert tényleg annyira imádom, hogy fájna máson viszontlátni, tehát nem szeretnék belőle videót készíteni. Ha a szabás érdekel, akkor tudom ajánlani neked a már a bejegyzésben is szereplő Itsblitzzz-t,az ő technikái ihlettek engem is, ha a minta, az meg tényleg csak annyi, amennyit képekben látsz a bejegyzésben.

    VálaszTörlés
  4. Wááá de ügyes vagy :D nekem Adys kéne. ;)

    VálaszTörlés
  5. Jaj de jó! Örülök, hogy hasznos volt a válaszom formspringen, amimet azóta töröltem, de kérdezhetsz facebookon meg blogon is nyugodtan, vagy e-mailben.

    Ilyesmiket én is látok gyakran, de olyankor inkább a graffitis módszert alkalmazzák, mert azt egyszerűbb. Azt úgy csinálják kivágják azt a részt a papírból amit a pólón látni akarnak, azt a pólóra szorítják majd rágraffitiznek. :)

    VálaszTörlés
  6. Sophie, köszi az újabb ötletet, de ahhoz milyen festéket használnak?:D
    igen,a válaszod nagyon hasznos volt, bár én béna vagyok azokhoz az ötletekhez, amiket ő csinált, meg ahhoz is, amit te, szóval maradok a vágom, meghúzom módszernél. ez még megy:D sajnálom hogy törölted, szerintem fogok még kérdezni, ha az lesz:)

    VálaszTörlés
  7. húú, várom már a marilyneset :) Nagyon klassz

    VálaszTörlés
  8. Nem találom a tovább gombot :(.Érdekel a szabásmita :)

    VálaszTörlés
  9. köszi lányok:)

    szabásminta nincsen, egy régi pólóból vágtam ki darabokat, úgy lett ilyen:D

    VálaszTörlés
  10. Rami, a graffiti festéket festékszóróban árulják :) Ezek festékboltokban kaphatók.

    VálaszTörlés
  11. Sophie, és az nem kopik ki mosáskor?

    VálaszTörlés
  12. Ez naggggggggyon jó! József Attilát meg szeretjük, nagyon! :)

    VálaszTörlés
  13. Hello!Mikor készül el a másik póló???NAgyon várom már,hogy láthassam :)

    VálaszTörlés
  14. fu. nemsemii. Nagyon ügyes vagy. Egyépként a legelső kép, amin a rajz van az hihetetlenül jólett. Mármint a rajz :) Te rajzoltad magadtól? Tényleg nagyon tetszik. ÉN is szeretnék ilyesmi pólót, de természetesen nem úgy ahogy te , tiszteletben tartom, hogy máson nem szeretnéd látni. :) Etetleg valami felirattal próbálkozok. :D

    VálaszTörlés
  15. Szandi, nemtudom még mostanában sokat dolgozom.Petru, majd mutasd meg, ah elkészült:) igen, én rajzoltam, hát néztem hozzá persze képet, nem fejből:D

    VálaszTörlés