2011. április 8., péntek

Márciusi kedvencek:)

Úgy döntöttem én is összegyűjtöm a márciusi kedvenceimet, sok-sok kategóriából, nem csak sminkek, de könyvek, filmek, és ruhák, cipők közül is válogatok majd:)
a Kylie Minogue - Showtime parfüm nem is csak márciusi kedvenc, hanem leginkább örök, imádom ezt az édes vattacukor illatot, de azért mégis csak tavasszal a legjobb:)

A kedvenc szájfény az Essence Blossoms, etc kollekcióból a naive árnyalatú lett(a világosabb), már csak az illata miatt is:)

A kedvenc tusfürdő a Dove Go Fresh citrusos mkrogyöngyös tusfürdője lett, az élénkítő hatás, a szuper illat, és a nem túl folyós állag miatt.



A könyvek közül a kedvenc címet ebben a hónapban II: Erzsébet királynő titkos naplója kaphatta meg, imádtam olvasni:)

Filmeknél a Kellékfeleség nyert:)

Kedvenc cipő márciusban


Kedvenc ékszerek márciusban.

Kedvenc táska márciusban.


4 megjegyzés:

  1. Pont 2 napja vettem meg a Showtime parfümöt *.*

    VálaszTörlés
  2. jajj, nagyon örülök, hogy neked is tetszik, remélem annyira szeretni fogod, mint én:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Egytől egyig imádom a dolgokat amik a kedvenceid:) A film nálam best lett egy értelműen. A cipőd szupi, hol vetted szerinted lehet még kapni?

    VálaszTörlés
  4. Julcsi! köszi:) a cipő F&F -teszkó, és szerintem tuti van még:)

    VálaszTörlés