2011. március 15., kedd

Tag20

Tündérkertnél találtam ezt, és mivel imádok ilyeneket olvasni is és kitölteni is, áthoztam ide. Ha közületek bárki szívesen kitöltené, az tegye meg, hadd olvassuk az ő véleményét is:)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

Általában telefon, és iratok, de persze ha nagyon közelre megyek, ezek elhanyagolhatóak:)

2. Kedvenc sminkmárkád?

Nincs kedvenc sminkmárkám, szeretem nagyon az essence-t, mert ár-érték arányban verhetetlen, és az AVON-os sminkeket is.

3. Kedvenc virágod?
Biztosan ciki, de nincs kedvenc virágom.

4. Kedvenc ruhabolt?

NewYorker, C&A, Takko, H&M, és persze a turik:)

5. Kedvenc parfüm? 

Kylie Minogue - Showtime. Imádom ezt a vattacukor illatot:)

6. Magassarkú vagy lapos?
Lapos


7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Hát ez eléggé változó. Ami nem érdekel(pl filozófia) abból nem, de rengeteg tárgyból jó a jegyem, és ami úgyis kelleni fog később(gyakorlatra gondolok leginkább) az általában négyes.

8. Kedvenc színed?
kék:) ez az ölötzködésemen is meglátszik:)
9. Szoktál inni energiaitalt?

Nem szoktam, nem szeretem.

10. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen, nagyon:)


11. Szeretsz úszni?
Persze:)

12. Villával eszed a sültkrumplit?

Mikor hogy. Van, hogy villával, de van, hogy kézzel. Asztalnál általában villával. A kezes evést meghagyom a strandra, vagy ilyesmi:D

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Nincs kedvencem.
14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Egyszer majd talán, ha találok olyat, akivel érdemes. Most 20éves vagyok, úgy gondolom ráérek még.
15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Igen:) Kivétel a gyerekek, ők egyáltalán nem tudnak, még ha szándékosan próbálkoznak is:)


16. Érdekel a szellemvadászat? (látszik hogy amerikai a tag lol...)

Nem...

17. Van valami fóbiád?
Sok mindentől félek. Alapvetően olyan vagyok, mint Malacka a Micimackóból: mindentől megijedek:D

18. Rágod a körmeidet?
Néha rágom, de egyébként tudom kontrollálni:)

19. Volt már halálközeli élményed?
Volt sajnos, de nem fejteném ki:(

20. Kávézol?
Nagyon szeretem a kávé ízét, de semmi élénkítő hatása nincs rám:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése