2011. március 26., szombat

Sziasztok!

Nagyon nagyon nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig nem elentkeztem, de nem voltam itthon 2 hétig  a suli miatt, és kb annyira sem kerültem gép elé, hogy Titeket olvassalak, nem hogy még én is írjak Nektek valamit:/
Gyakorlaton voltam, tervezeteket írtam, órákra jártam, satöbbi satöbbi satöbbi.
De most itt vagyok és a hétvégén jön pár bejegyzés.
Nagyon örülök, hogy már 85-en követtek, rettenetesen köszönöm mindenkinek, nagyon jól esik nekem, hogy érdekel Titeket, amit írok.
Facebookon is már 40-en lájkoltatok, ez is rettenetesen jól esik:)
Hamarosan jövök majd egy játékkal, részleteket most nem, majd csak akkor, de lesz több nyertes is, úgyhogy érdemes velem játszanotok:)
Sok puszi Nektek, vigyázzatok magatokra:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése