2011. február 13., vasárnap

Könnyed, rózsaszín smink

Már nagyon várom a tavaszt, a rügyező fákkal és nyíló virágokkal, ezért készítettem is egy szép rózsaszínes sminket, általában hasonlóan sminkelem magam a mindennapokon, szeretem a  világos szemhéjakat, babássá teszik az arcomat:)
Az arcomon sajnos most láthattok pár piros foltot, ahol kiszáradt, nem photoshopoltam ki, és nem is kentem rá alapozót, az csak tovább rontana a bőröm helyzetén, szóval ettől, kérlek tekintsetek el:)

A termékek, amiket használtam:
AVON calming effects alapozó - Ivory színben a szemeim alá
Essence colour& shine -06os bling bling színben
Essence pocket beauty glamour to go palettából a rózsaszín és barackszín
Essence metal glam tus - 04 techno girl árnyalatban
Szempillagöndörítő
Maybelline  The Falsies szempillaspirál
Rimmel Lasting Finish rúzs - 202es Crush árnyalata





3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a rúzs színe *.* és imádom a rózsaszínt :$

    VálaszTörlés
  2. Szép.. de szebb lenne, ha az egész arcodat lealapoztad volna. Nagyon sokat dobna rajta :)

    VálaszTörlés
  3. nem szeretem lealapozni az arcom, de természetesen igazad van.Csak nem éreztem volna korrektnek, hogy levakolom magam teljesen, aztán mikor megvannak a képek, törlöm is le.:)

    VálaszTörlés