2011. február 6., vasárnap

Inspiráció

Odakint 20°C van, és szépen süt a nap, mit is hozhattam volna ma nektek, ha nem pár tavaszi alapdarabot? :)
Induljunk felülről lefelé:
Mivel az idő csalós, szükség lehet tavaszi kabátra:)

Ha picit hűvösebb az idő, kössünk sálat a nyakba:)

Előtérbe kerülhetnek a tavaszi ruhák is.
H&M The Garden Kollekció

Azért a ruhácskák alá nem árt még felvenni egy harisnyát:)

A platform cipők azért is jók,mert nem vékony a talpuk, ez tavasszal nagy előny:)

Egy vidám táska is szuper választás lehet:)

ÉS végre előkaphatjuk a szuper napszemüvegeinket is:)

Ti várjátok a tavaszt? Szeretitek ezt az évszakot? Hogyan öltözködtök ilyenkor? 



5 megjegyzés:

  1. jajj az a pöttyös sál olyan cuki:$ Meg az a masnis harisnya wááá kár hogy nem szép vékonyak a lábaim :( xD

    VálaszTörlés
  2. a masnis harisnyába beleszerettem<3

    VálaszTörlés
  3. az a cipő nekem kell mooost :) platform úgyhogy talán elbírok benne tipegni :D a harisnya is csodaszép olyat biztos , hogy be fogok szerezni, masni mániás vagyok xD

    VálaszTörlés
  4. Cute pictures!, I see you like colours.

    Fashion Rehab

    VálaszTörlés
  5. Tündérke: ugye,miylen aranyos? ugyan, ne viccelj!

    HoneyBee: nekem is nagyon tetszik:)

    Szélkisasszony: én sajnos nem tudnék benne járni:D

    Fashion Rehab: Thx a lot, yes, i like it.

    VálaszTörlés