2011. január 27., csütörtök

Sziasztok!

Először is rettenetesen hálás vagyok a díjért, amit Tündérkének küldtem, és ő ismét megszavazta nekem. Nagyon kedves Tőled:)
Valamint a több mint 1400oldalmegjelenítésért, és a 28 követésért:) Nagyon örülök, hogy ennyien kíváncsiak vagytok arra, amit csinálok, és higgyétek el, hogy semmi sem okoz nagyobb örömöt, mint amikor felnézek ide, és látom ezeket a számokat, és az esetleges kommenteket. :)

Aztán, más:
terjed egy kérdőív-szerű dolog a világhálón :) Én Millánál találtam, és gondoltam, miért ne tölteném ki, hátha hasznos valakinek, meg a magam szórakoztatására is:)
Szóval következzen ez.

Hányszor mosod/tisztítod meg az arcod naponta?
-Hát én régebben csak 1x, este, de mostanában tartom magam a napi kettőhöz.

Milyen a bőrtípusod? [száraz, zsíros, kombinált]
-kombinált

Használsz arcradírt?
-Igen, használok, heti 1x általában

Mit használsz?
-avonos clearskint. imádom a mentolos érzetet, ami marad utána:)

Milyen hidratálót használsz? 
most épp garniert, de ezt elég sűrűn váltogatom.

Vannak szeplőid? 
-fú, vannak és nem is nagyon szeretem, nyáron nagyon durván előjönnek.

Használsz szemkörnyékápolót?
-nem

A bőröd pattanásosodásra hajlamos vagy az volt valaha?
-Eddig nem volt az, még a kritikus tinikorban sem, de ebben a vizsgaidőszakban pattanásos lett


Használtál valaha Pro-avtivot?
Soha.



Smink/Make-up

Milyen alapozót használsz?
-avon, bőrszínhez igazodó, hidratáló alapozó


Korrektor? 
- essence


Tudod milyen árnyalatú a bőröd?
-rettenetesen világos:)



Mit gondolsz a műszempillákról?
-szeretem őket, használok is, de magamnak sajnos csak sorosat tudok feltenni.a  tincseshez még béna vagyok, mindenesetre azt is szoktunk felrakni, csak akkor mással csináltatom:)



Tudtad, hogy a szempillaspirálod 3 havonta kéne cserélned?
-Tudtam.


Milyen szempillaspirált használsz?

-Avon SUPERSHOCK.

 Drogériák vagy MAC? 
-drogériák leginkább.

Van MAC pro-kártyád?
-Nincs.

Milyen sminkeszközöket használsz sminkeléshez?
-Ecset,kéz, applikátor

Használsz szemhéjfesték-alapozót? 
-Igen.

És az arcodra? 
-Csak nagyon ritkán

Melyik a kedvenc szemhéjfestéked [szín vagy árnyalat]?
-nagyon szeretem a világos színeket, fehér, rózsaszín, de  a kékeket is. 

Szemceruzát vagy inkább folyékony tust használsz?
-Mindkettőt.

Milyen gyakran bököd meg a szemed szemceruzával?
-nem szoktam szemceruzával, akkor már inkább a szempillaspirállal nyúlok bele:P

Mit gondolsz a 'pigmentekről'?

-tetszenek:)

Használsz 'ásványi' sminket?
-van egy szájfényem, de nem vagyok oda érte.

.Melyik a kedvenc rúzsod? 
-nagyon ritkán használok rúzst, de akkor  piros árnyalatokat részesítem előnyben...

Szájfény?
-ritkán használok ezt is, jól megvagyok a színezett ajakbalzsamokkal :P

Melyik a kedvenc pirosítód?

-nincs

Valaha vettél valamilyen smink terméket az e-bay-en? Vaterán/teszveszen?

-még nem, de megtörténhet, csak félek az átverésektől.

Szereted a drogériás sminkeket?

-igen.

Valaha tanultál sminkelni?
-nem.

Ügyetlenül sminkelsz?
-szoktam:D pláne ha kapkodok, vagy rajta vagyok, hogy szuper legyen. ha nem stresszelek rá, akkor nem:D

Inkább az élénkebb színeket kedveled vagy inkább a semlegeseket?
-változó. is-is.

Melyik hírességnek van mindig jó sminkje?
-Kat von D, Kate Hudson

Ha el kéne menned otthonról úgy, hogy csak egy smink terméket használhatsz mi lenne az?
-Szempillaspirál

Eltudnál menni otthonról úgy, hogy semmi smink sincs rajtad?
-el, de nem garantálom, hogy olyan jól érezném magam, mint sminkkel. Mondjuk mostanában egyre többet vagyok smink nélkül...

Szerinted jól nézel ki smink nélkül?

-nem igazán. szeretem kiemelni a szemeim, szerintem úgy máris jobb az összhatás is.

Mit gondolsz a sminkről?

-nekem sokat segít, hogy tetsszen, ahogy kinézek.

Ha szeretnétek természetesen töltsétek ki ti is, kíváncsi vagyok, ti hog viszonyultok ezekhez a dolgokhoz:)

6 megjegyzés:

  1. sztem jó,hogy vannak ilyenek.érdekel,hogy miket használsz:)jó a blogod....

    VálaszTörlés
  2. ez tökjó :D nah majd én is megcsinálom :D

    VálaszTörlés
  3. szia
    ha nem probléma akkor énis kitölteném :)
    énis blogolok mától itt megtalálsz:
    http://susiesonic.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Hányszor mosod/tisztítod meg az arcod naponta?
    2x legalább (reggel és este)

    Milyen a bőrtípusod? [száraz, zsíros, kombinált]
    zsíros

    Használsz arcradírt?
    igen

    Mit használsz?
    Valami L’oreal-os… :D

    Milyen hidratálót használsz?
    Nem épp hidratáló: Vichy-Normaderm

    Vannak szeplőid?
    nincsenek

    Használsz szemkörnyékápolót?
    Igen, a szem alatti karikákra azt a Garnier golyós cuccot

    A bőröd pattanásosodásra hajlamos vagy az volt valaha?
    soha nem volt az, most 1 éve kűzdök velük, pedig már 22 is elmúltam :(

    Használtál valaha Pro-avtivot?
    Pro-Activ-ot? Nem.
    Smink/Make-up

    Milyen alapozót használsz?
    csomó féle van, mindegyikbe belekezdek csak… Essence, L’oreal, Astor…

    Korrektor?
    Essence hármas :)

    Tudod milyen árnyalatú a bőröd?
    most elég világos, mert a fent már említett pattanások miatt a bőrgyógyászom eltiltott a szolitól :(

    Mit gondolsz a műszempillákról?
    Próbáltam már, nekem nagyon elnehezíti a szempilláimat. Lehet, hogy csak meg kéne szoknom…

    Tudtad, hogy a szempillaspirálod 3 havonta kéne cserélned?
    Igen.

    Milyen szempillaspirált használsz?
    L’oreal – Extra Volume Collagene, és az az új Rimmel (Accelerator)

    Drogériák vagy MAC?
    Drogériák , a MAC nekem hobbi sminkeléshez drága.

    Van MAC pro-kártyád?
    Nincs.

    Milyen sminkeszközöket használsz sminkeléshez?
    ecset, ujj, kézfej, aplikátor

    Használsz szemhéjfesték-alapozót?
    Igen.

    És az arcodra?
    Igen.

    Melyik a kedvenc szemhéjfestéked [szín vagy árnyalat]?
    Lila, szürke/fekete, natúr barna

    Szemceruzát vagy inkább folyékony tust használsz?
    Ceruzát.

    Milyen gyakran bököd meg a szemed szemceruzával?
    ??? Még soha nem böktem meg…

    Mit gondolsz a 'pigmentekről'?
    -

    Használsz 'ásványi' sminket?
    Púderben igen.

    .Melyik a kedvenc rúzsod?
    Nem használok rúzst.

    Szájfény?
    Azt sem nagyon, de inkább, mint a rúzs.

    Melyik a kedvenc pirosítód?
    Inkább bronzosítót használok.

    Valaha vettél valamilyen smink terméket az e-bay-en? Vaterán/teszveszen?
    Teszen és a Vaterán már igen.

    Szereted a drogériás sminkeket?
    Igen.

    Valaha tanultál sminkelni?
    Nem.

    Ügyetlenül sminkelsz?
    Nem vagyok profi, de nem most kezdtem :)

    Inkább az élénkebb színeket kedveled vagy inkább a semlegeseket?
    Hangulat- és alkalomfüggő.

    Melyik hírességnek van mindig jó sminkje?
    Passz.

    Ha el kéne menned otthonról úgy, hogy csak egy smink terméket használhatsz mi lenne az?
    Szempillaspirál.

    Eltudnál menni otthonról úgy, hogy semmi smink sincs rajtad?
    El, ha nem megyek messzire… :D

    Szerinted jól nézel ki smink nélkül?
    Vállalható :)

    Mit gondolsz a sminkről?
    Sokat számít, nagyon jól lehet használni, korrigálni néhány dolgot az arcunkon, de el is lehet rontani…

    VálaszTörlés
  5. Hányszor mosod/tisztítod meg az arcod naponta?
    Reggel és esre a netrugena wavemmel imádom gyönyörű lesz tőle a bőröm egy perc alatt és elég után egy kis krém.
    Futás vagy aerobik után mostanában az Avon Care 3in1 arclemosóját használom meg vagyok vele elégedve leszedi az izzadságot, port és elég egy terméket magammal vinnem:)
    Milyen a bőrtípusod? [száraz, zsíros, kombinált]
    -kombinált, bár inkább száraz csak a t-vonalban van pár gonosz mitesszerem:(


    Használsz arcradírt?
    -Igen, használok, heti 2x általában


    Mit használsz?
    Avon Planetspa teafás arc radit nagyon finom szemcsés mégis hatásos pont megfelel az érzékeny bőrömnek bár az illatával nem vagyok kibékülve mégis kb ez a 10 darab amit fogyasztok belőle, sajnos nincs olyan ami minőségre ilyen jó és az illata is klassz lenne.

    Milyen hidratálót használsz?
    Ősszel Garniert, tavasszal-nyáron barackos Avon Naturalt télen pedig valami erősebb általában gyógyszertári krémet mert nem birja a bőröm a hideget:)


    Vannak szeplőid?
    Sajnos nincsennek pedig írtó aranyosnak találom őket:)


    Használsz szemkörnyékápolót?
    Igen nagyon félek az öregedéstől és a ráncoktól:( reggelente koffeines garniert, este olivás avonosat. Plusz tuti tipp minden nap fürdés előtt 20 perccel teszek fel egy kis ricinus olajat nagyon kisimitja pihepuhává teszi a szemkörnyékem:)


    A bőröd pattanásosodásra hajlamos vagy az volt valaha?
    Sosem voltam durván pattanásos nagyon ritkán jelenik meg egy kettő az államon.

    Használtál valaha Pro-avtivot?
    Soha.



    Smink/Make-up

    Milyen alapozót használsz?
    Nyáron: Avon bőrnyugató hatású alapozót warmest árnyalatban, télen Mac porcelán színét.

    Korrektor?
    Szemalatti karikákra Max-factor mastertouch
    Egyébként van egy 5 árnyalatú Nix palettám valamint egy avon clirsclean ha véletlen pattanásom lenne

    Tudod milyen árnyalatú a bőröd?
    Könnyen barnulok így nyaranta klerolosabb de télen mivel nem túl sokat szolizok fakóbb


    Mit gondolsz a műszempillákról?
    -imádom őket, néha még hétköznap is viselek:)


    Tudtad, hogy a szempillaspirálod 3 havonta kéne cserélned?
    -Tudtam, és igazából nekem annyi időalatt el is fogy tehát nem okoz problémát.

    Milyen szempillaspirált használsz?
    Nem rég kaptam egy Avon SUPERSHOCK-t nem rossz de nálam akkor is verhetetlen a Maybelline the falsies volum express.


    Drogériák vagy MAC?
    Nem rajongok annyira a Mac-ért sokan oda vannak érte szerintem a drogériában olcsóbban is lehet klassz dolgokat venni, amik hétköznapi használatra pont elgek.

    Van MAC pro-kártyád?
    -Nincs.

    Milyen sminkeszközöket használsz sminkeléshez?
    -Ecset, aplikátor, alapozó szivacs.

    Használsz szemhéjfesték-alapozót?
    -Igen.


    És az arcodra?
    Igen szinte mindíg, bár talán a smink ezen része az amit a legkönyebben elhagyok ha sietnem kell.

    Melyik a kedvenc szemhéjfestéked [szín vagy árnyalat]?
    Általában barnás sminket hordok szóval annak minden árnyalatát imádoma bézstől az étcsokiig.

    Szemceruzát vagy inkább folyékony tust használsz?
    Ceruza, nem igazán szeretem a tust.

    Milyen gyakran bököd meg a szemed szemceruzával?
    Szinte soha talán kezdő tinilány koromban lehetett ilyen utoljára:)

    Mit gondolsz a 'pigmentekről'?
    -tetszenek:)

    Használsz 'ásványi' sminket?
    Van pár de nem ezalapján választok sminket.

    .Melyik a kedvenc rúzsod?
    Nem igazán hordok rúzst akkor inkább szájfény. Rúzsból a testszinű bézses szinek a kedvencek márka nincs.

    Szájfény?
    Szinte függő vagyok évek óta ugyanazokat használom és imádom őket
    Astor Shine Delux 46-os epres árnyalat illet 15-ös bézses árnyalat
    Avon plump pout pink nektár hasonlit a 15-ös astorra fantasztikus mentolos mézes
    Végül pedig Avon glazewear sparkle Sugar Cane gyönyörű és extrém csillogó:)

    VálaszTörlés
  6. Melyik a kedvenc pirosítód?
    Avon bronzosító gyöngyöket imádom, essence 2in1 best freind árnyalatú pirositója is nagy kedvenc valamint two the work shop extrém vörös pirosítója:)
    Valaha vettél valamilyen smink terméket az e-bay-en? Vaterán/teszveszen?
    Nem, szeretem látni mit fogok magamra kenni illetve félek a hamisítvány kozmetikumoktól.

    Szereted a drogériás sminkeket?
    -igen.

    Valaha tanultál sminkelni?
    -igen de csak egy párhónapos hétvégi hobby tanfolyam volt


    Ügyetlenül sminkelsz?
    A megszokott sminkjeimet könyeddén elkészítem az újításokkal néha meggyűlik a bajom.

    Inkább az élénkebb színeket kedveled vagy inkább a semlegeseket?
    Minden színt imádok alkalom hangulat függő éppen melyket részesítem előnyben.

    Melyik hírességnek van mindig jó sminkje?
    Beyonce fan vagyok stilus smink és külső terén mindenben.

    Ha el kéne menned otthonról úgy, hogy csak egy smink terméket használhatsz mi lenne az?
    -Szemöldök ceruza. Mivel egy tökéletes szemöldök sokat dob az emberen plusz végszükség esetén a szemem is kihúzom vele:)

    Eltudnál menni otthonról úgy, hogy semmi smink sincs rajtad?
    Nem, kivéve ha sportolni indulok.

    Szerinted jól nézel ki smink nélkül?
    Egészen máshogy natúrabb vagyok de én nem szeretem.

    Mit gondolsz a sminkről?
    Jó dolognak tartom ha valaki ért hozzá, de sokan el tudják rontani és azzal csak ártanak az öszképen személy szerint imádom:)

    VálaszTörlés