2011. január 31., hétfő

Körmök

Volt már műkörmöm, de nem szerettem. Nem tudtam vele rendesen varrni, pedig az számomra fontos, ezért megszabadultam tőlük.
Azért megmutatom nektek, milyenek voltak.
Ezen kívül volt még egy kékes, de arról most sajnos nem találok képet.
Ma pedig szintén csináljunk körmöket kedvem volt:) Először felkentem egy sötétkék lakkot, gondoltam kidíszítem kis csillámmal, és hu de szép lesz. Amikor készen lett, már olyannyira nem tetszett, hogy a köröm körül a félrement lakkot se volt kedvem leszedni, csak gyorsan lefotóztam Nektek, és már mostam is le.
Szóval ennek tudható be a bőrömön a lakk, és ne haragudjatok érte, rettenetesen béna vagyok, mindig félrekenem a lakkot:)
Szóval inkább fogtam a türkiz színű Lovely lakkom(igen, tudom, hogy sokan nem szeretitek, de nekem annyi ideig pont tart fedőlakkal, mint az összes többi), és azzal festettem ki a körmeim.


Nektek volt már műkörmötök? ÉS szeretitek festegetni a körmeiteket? Az erősebb, vagy a világos pasztell színeket részesítitek előnyben?:)

6 megjegyzés:

  1. én a műkörmöket nagyon nem szeretem, viszont rengetek féle lakkom van itthon, és szinte mindig ki van festve a körmöm. legtöbbször pasztell színűre, avyg oylanra ami mindenhez megy, mert nem igazán szeretem ha üti egymást a körmöm és a ruhám színe. kb 3-4 naponta mindig átfestem a körmöm akkor is ha még bírná tovább a körömlakk :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon sokáig volt műkörmöm, de a körmösöm abba hagyta sajnos és azóta nem találtam meg a megfelelő utódját, szóval nekem most nincs. És nagyon nem szeretem! Tök béna vok nem tom rendesen kikenni mindig kimegyek a "vonalból" és nem is lesz egyenletes a fedése...
    Ivett

    VálaszTörlés
  3. Volt műkörmöm sokáig most pont nincs ilyenkor mindig pirosra festem a körmeim, sokak szerint szépek és kár műkörmöt hordanom de imádom és praktikusnak is tartom, hogy 3-4 hétig nem kell vele semmit se csinálnom.
    Mikor lesz új videód és milyen témában már nagyon várom? Csinálhatnál egy tavaszi alapruhatáros, cipős, kiegészitős videót így a bevásárlás előtt kaphatnánk pár ötletet:)
    Klasszak a témáid és aranyosak a videók úgy, hogy csinálj belőlük sokat sokat sokat nekünk:)

    VálaszTörlés
  4. Kultúrmosoly: imádom én is váltogatni a körmeim színét, de én azt is nagyon szeretem, ha teljesen eltérő, mint a ruháimé:)

    Ivett: szerintem úgy állj neki, hogy fu, tök jó lesz ha kész lesz, kis gyakorlás és máris szuperül fog kinézni:)

    Julcsika: az ötletet és a dícséretet nagyon köszönöm, igyekszem minél hamarabb jönni videóval, csak jelen pillanatban kb. 2percenként köszörülnöm kell a torkom, különben elmegy a hangom, és sajnos ez már 1-2hete megy így folyamatosan:(
    még a fülbevaló készítős videóval is lógok Nektek, szerintem az lesz a következő:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is volt műkörmöm még anno az általános iskolás ballagásomkor. Dekoratív volt mivel a rövid ujjaimat optikailag meghosszabbította , de hozzád hasonlóan én is imádok varrni és ügyködni szóval hamar megszabadultam tőlük :)Jelenleg inkább a körömlakkokat részesítem előnyben . Most pasztell színűekre vadászom. Nem rég vásároltam egy gyönyörű kávé színűt :)
    Én is várom a vidiket :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Nekem még soha nem volt műkörmöm..szerintem nehéz lenne megszokni mindent abba csinálnom. A saját körmöm erős, gyorsan nő úgyhogy szeretem amim van :D Én is váltogatom a színeket.. szeretem a pasztellszíneket is és a kicsit vadabbakat is:P:)

    VálaszTörlés