2011. január 14., péntek

2010 Legjobb Termékei

5 megjegyzés:

  1. Az Avon szempillaspirál a legeslegjooooobb :) nekem csipkemintás csomagolású van **.

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy más is meg van vele elégedve:)

    VálaszTörlés
  3. de most két avonos termékbe csalódtam =(
    az egyik a Colortrend shimmering, aranyszínű csillámos szemhéjtus :S evvel nem lehet szép vonalat húzni mert kevés cucc megy fel az ecsetre másik ecsettel tudtam vmi normális vonalat húzni de az se lett vmi szép, de majd valamit kitalálok :D mert amúgy nagyon szép színe van:D
    a másik pedig Avon glimmerstick eye liner (blackest black) ez a szemcaruza meg nagyon nem akar szépen fogni:S annyit kell gyötörni a szemem hogy fekete legyen -.-

    úgyhogy most megjöttem az avonos vásárlásból:D

    VálaszTörlés
  4. igen, a szemceruzával nekem is bajaim vannak, nem is veszek már olyat, próbálkoztam abból egy másik színnel is, az sem volt jó. túl zsírkrétás az állaga, vagy nem tudom:/
    a tusnál szerintem próbáld ki, hogy picit bevizezed az ecsetét, és úgy használod, nekem ez másiknál már bevált, hátha itt is hatásos.

    VálaszTörlés
  5. Köszi a tippet :D kipróbálom:D

    VálaszTörlés